Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Produkt z dzieciństwa

02 kwietnia 2024 | Biznes | rp.pl

Milenialsi mają duży wpływ na decyzje zakupowe młodszych pokoleń.

Ktoś, kto urodził się pod koniec lat 80., sam bardzo często ma już dzieci. Znakomita większość dzisiejszych 30-parolatków lub nawet 40-latków to rodzice przedstawicieli pokoleń Zet (ludzie urodzeni od 1995 do 2012 roku) lub „Alfa”, świętujących swoje urodziny od 2010 r. Milenialsi, bo o nich mowa, są „dorosłymi dziećmi”, budującymi swoje zachowania i decyzje zakupowe, opierając je na sentymencie oraz przywiązaniu do pozytywnych wspomnień z dzieciństwa.

Wyniki badań pokazują, że 94 proc. osób z pokolenia Y dzieli się pozytywnymi i negatywnymi informacjami o produktach. Oznacza to, że żaden inny konsument nie jest tak świadomy, poinformowany i aktywny, jak dzisiejszy milenials. To w pełni świadome możliwości technologicznych pokolenie, które dorastało wraz z rozwojem internetu oraz technologii. Pokolenie Y kupuje dla siebie i bliskich, a technologia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12838

Wydanie: 12838

Spis treści
Zamów abonament