Produkt z dzieciństwa
Milenialsi mają duży wpływ na decyzje zakupowe młodszych pokoleń.
Ktoś, kto urodził się pod koniec lat 80., sam bardzo często ma już dzieci. Znakomita większość dzisiejszych 30-parolatków lub nawet 40-latków to rodzice przedstawicieli pokoleń Zet (ludzie urodzeni od 1995 do 2012 roku) lub „Alfa”, świętujących swoje urodziny od 2010 r. Milenialsi, bo o nich mowa, są „dorosłymi dziećmi”, budującymi swoje zachowania i decyzje zakupowe, opierając je na sentymencie oraz przywiązaniu do pozytywnych wspomnień z dzieciństwa.
Wyniki badań pokazują, że 94 proc. osób z pokolenia Y dzieli się pozytywnymi i negatywnymi informacjami o produktach. Oznacza to, że żaden inny konsument nie jest tak świadomy, poinformowany i aktywny, jak dzisiejszy milenials. To w pełni świadome możliwości technologicznych pokolenie, które dorastało wraz z rozwojem internetu oraz technologii. Pokolenie Y kupuje dla siebie i bliskich, a technologia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta